2007. február 24.

tirpak-admin
Prosztó M. Beléndek: Szombat reggel van, tökik

Felkeltem, menten felhúztam magam, bedurrant a tricepszem tegnap, gyurmázásból kifolyólag.

Az asszony szerint abba kéne hagynom, mert már eltűnt a nyakam, de basszátok meg, ebben a kurva világban egy értelmiségi hogyan máshogy vívhat ki magának tiszteletet? Respect!

Szóval, ülök itt a gép előtt, azon filózfa, hogy kurvajó ez a modern technika, vagy mi, ezt a gépet is a Józsi szerezte (még a rendelős affér előtt), olcsóért, okosba, állítólag az oroszoktól, ilyen szép saválló háza van, meg vörös a bekapcsolója, hátul valami sárga háromszög, közepén fekete ponttal, állítólag elviszi a Csillagváros összes indító terminálját, annyi hőt termel, hogy nem kell gázra költeni, csak valahogy mindig lefagy COD2 alatt és kiírja, hogy szmerty fasisztam, valamint hogy az adataimat továbbították, biztos Vindóz bug.

De most nem is ez, baszki, hanem, hogy ismertek lettünk. Mi itt a blogon. Ez a nyüzüge Bertalan, a Margit, akinek világbajnok a sajtospogácsája meg a vádlija, meg a Hot&Tota, aki imert valakit, aki ismerte a Mestert.

Ez kurvajó, csak kicsit aggódom, hogy jobberek is olvashatnak, ezek meg mindenre képesek, szétoffolják a miniszterelnök úr blogját is, ami személy szerint nekem nem tetszik, mert nincs rajta szó testépítésről, meg küzdősportokról, dehát miniszterelnökúrnak nincs reformalternatívája, baszd ki, leverem a Bertalan arcát, ha mégegyszer ilyen bonyolult szavakat kell megtanulnom miatta, na mindegy, forduljatok hozzá, ő el tudja magyarázni, hogy miért nincs. Illetve, fordulhatnátok a Mesterhez is, na, de nem vagyok benne biztos, hogy ő ilyen eseti levelezésekbe bonyolódik, mert azért csak egy szellemi áramlatot visz ő egyedül a vállain, vagy mi. Kurva nehéz választékosnak lennem, így bedurrant tricepsszel.

Tegnap a Bertalan azt is elmagyarázta nekem, hogy mi, liberális értelmiségiek végre már álljunk ki a halálbüntetés mellett. Na jó, mert mi liberális értelmiségiek vagyunk, nem úgy, mint a katolikusok, sütögetés, autodafé (Idegen Szavak Szótára 24. o.), körömletépés, hanem csak olyan humánusan, akasztás, főbelövés, esetleg egy kis áram, én még hozzátenném, hogy lefejezést tényleg csak nyilvánosan, az elrettentés végett.

Itt van ez a Kaiser Ede, a Mesternél olvastam, hirtelen nem ugrott be, de aztán a Pick szalámiról eszembe jutott, hogy ez a fehér körszakállas burzsuj lesz az, hát ez az bazmeg, ez is a Fidesz miatt van, ez a horthysta úrhatnám politizálás hozadéka.

De amúgy is, ha az iszlámista zöldségesek ellen fel akarunk lépni, kérdem én, van más választásunk?

Meg a kínaiak, ugye. Én nem vagyok ellenük, olcsó tornacipőre mindig szükség van, de állítólag ezek kungfuznak, meg volt egy ismerősöm, a légióban is szolgált, szájtrippert kapott egy kínai büfében, érted bazmeg, szájtrippert.

Nincsenek megjegyzések: