2007. február 26.

tirpak-admin
Höndör B Margit: Állapotjelentés

Kicsit rossz idegállapotban vagyok
Tegnap este kezdődött, mikor felhívott a Piroska, hogy állítólag azt a vájlingot még a nagymamájától örökölte, és sértő szavakat is mondott, ezek a Prosztóék nagyon durva emberek. Nem tudtam elaludni, csak hajnalban, mert igenis pontosan emlékszem, hogy ez az én vájlingom, 230 forintba került a kínai piacon, és tudom, hogy hazudik a Piroska, de dögöljön meg, legyen akkor az övé. Ráadásul a Józsi is elég ritkán jelentkezik azóta, mióta volt ez a herélés a Beléndekkel, tulajdonképpen nem is hívott egyszer sem, és amikor szombaton átmentem hozzá, valahogy nem olyan volt mint máskor, igazság szerint be sem engedett a házba, pedig ez egy nagy szerelem volt a Józsival.
Ma reggel a villamoson hárman a lábamra léptek, és egy büdös ember (Fideszes volt!) szidta az édesanyámat, mert az esernyővel véletlenül megnyomtam egy kicsit a szemét, hát ez egyáltalán nem tett jót a hangulatomnak, teljesen kikészültem, és amikor bemondta a vezető, hogy a Mester utca következik, hangosan felzokogtam, de ez már katartikus sírás volt, mert hirtelen megértettem, hogy igenis van értelme az életnek, amíg ilyen vezércsillagok ragyognak e fosország felett, már étvágyam is van, ettem két sültkolbászt mustárral és kenyérrel.

Nincsenek megjegyzések: