2007. február 28.

tirpak-admin
Kovátsch Gamma Bertalan: Megmagyarázhatatlan események

Elitkéim, összecsaptam nektek valamit jól, én rohanok web2 konferenciára, a ti szerény igényeiteknek pedig ez is megfelel. Titokzatos erőknek vagyunk kitéve, megfigyelnek, elrabolnak, kísérleteket végeznek, na nem velem, nekem jók a kapcsolataim azokkal ott fent, de nem lennék ellenségeim helyében.

Ezt itt például Pilhál Gyuri kedvenc kocsmája előtt filmeztem. Adtam egy tippet a fentieknek. Kíváncsi vagyok, holnap bele tud-e rondítani a pöcegödör Magyar Nemzetbe vagy netán nem lesz elérhető, mert ismeretlen helyen tartózkodik. Nem fenyegetésképpen mondom, de Orbánt is elvihetné egy ufó fospumpástul.

Nézzétek és rettegjetek. A szöveg angolul van, nem fordítottam le, bunkókkal nem tárgyalok.

Nincsenek megjegyzések: