2007. február 3.

tirpak-admin
Kovátsch Gamma Bertalan: A műfaj korlátai

Ti ott a community-ben, beleértve a totál idiótákat, kinyilatkozás következik. Gondolkodtam. Elárulom, hogy ez aféle Értelmiségi foglalkozás, ne is törődjetek vele. Ha nem tudtok hozzászólni, csak lefetyeljétek a tudást.

Szóval a blogom nem tökéletes. Szinte hihetetlen, de igaz. Egy vallomást hadd. Tudjátok, vannak ezek a könyvek. Régen olvastam ilyeneket, de újabban a fórumok, kommentek, szájtok és olvasói levelek olvasgatása és a rájuk adott csípős válaszok írása túl sok időmet foglalja el. Na azt nem mondanám, hogy könyveket nem olvasok, múltkor is végigolvastam azt az érdekes munkát Hitler ufójáról, lett is belőle post és 300 kommentár. Aztán ott vannak a sajtótermékek, különös tekintettel a Magyar Nemzetre és a Hír TV-re. Ezeket természetesen nem olvasom és nézem, a Hír TV-t különösen színvonaltalannak tartom, amióta én már nem szereplek benne. A Magyar Nemzet, mint tudjátok, egy fos, azok ott engem nem szeretnek és csúnyákat írtak rólam, örök harag. A Magyar Nemzet egy fospumpa, Orbán pedig elmebeteg, ez most nem is tudom, miért jutott eszembe. Ja, és kellene egy új konzervatív pártot alapítani. Legyen valami haszna a nagy olvasottságunknak.

Na szóval könyveket is kellene olvasni és nem csak Hitler ufóiról. Mondjuk ebben nem vagyok teljesen biztos, hiszen én részletesen tájékozódok színvonalas újságokból, például a Népszabiból. Népszabira mindenki előfizetett itt? Értelmiségi anélkül nem lehet meg. A tájékozottság magabiztossá tesz, vetném itt közbe. Ennek az volt az előnye eddig, hogy a véleményem meglepő hasonlatosságot mutatott a színvonalas sajtótermékekbe író többi újságíró véleményével, valamint én fórumokból is vettem ötleteket, például Kádárról, mint a legjelentősebb államférfiról.

Most bevallom nektek, egy kicsit elbizonytalanodtam. Ha könyveket is olvasok, továbbra is egy lapon leszek a többi újságíróval? Már azokkal, akik számítanak. Nem foglak titeket megkavarni? Eddig csak leírtam, hogy Trianon, hát mit képzel a sok irredenta bőgatyás és ti lelkesen egyetértettetek, a kreatív jelzőitekből pedig tanultam. Ha Ormos Mária írásaiban meglepő részleteket találok és azt le is írom, nem fogok zavart okozni a fejekben?

El kell ezen még gondolkozzak. Lehet, hogy jobb, ha továbbra is csak más (ámde színvonalas) újságokat olvasok. Abból nem lehet baj.

Na, végre már az igazi problémák.
Szóval.
A blog jövője. Mostanában sokat gondolkodom rajta.
Az a helyzet, hogy ezek az egymondatos, forrásmegjelölés nélküli benyögések a kommentekben elrontják az érdemi vitát, (óó, virtuóz elvtársnő szelleme szállt el felettünk!), tehát feltétlenül szükséges egy zártkörű klub megalapítása az intelligens elitnek, akiket majd én, főelit minőségemben kiválasztok. A többiek pedig majd ácsingózhatnak a nyilvánosban, hátha őket is bevesszük, mi? Hehe. Valami pontrendszert kellene bevezetni a kommentek minősítésére, göcgöc, egyre jobban tetszik ez nekem! Lealázzuk a sok kis csököttet!
Amúgy baromira unom már ezeket az idétlen hozzászólásokat olvasgatni habokra, a könyvemet persze csesztek megvenni, hát az ne is gondoljon az elittagságra, aki nem vett meg legalább két példányt! Hogy-hogy miért? Anyádnak, kisfiam!
Taplók.

Ha mégegyszer valaki kritizálni meri a postokat, azt kivágom a francba, mi az, hogy leült a blog??? Egyre jobb vagyok, barmok! Nem fogok szar könyveket olvasgatni balfaszoktól, akármikor, könyökből írok olyanokat, most amúgy egy mesekönyvön gondolkodom, a címe már megvan: Viktor törpe kalandjai Fosországban, zabálni fogják.


Höndör B Margit
főelit és benedekelek

Nincsenek megjegyzések: