2007. március 19.

tirpak-admin
Höndör B Margit: Nakérem

Voltam ma az ÖTYE-n (Öntellektuellek Tirpákbokrétási Yoyoba Elitklubja), és képzeljék el, kiderült, hogy Árpi filmjének az igazi címe A bróker, és nem főszerepről van szó, de a többi majdnem stimmel! Valami kooprodukciós film dánokkal és szingalézekkel!
A Mester levélkézbesítőt alakít egy brókercégnél, aki szabadidejében háborús relikviákat gyűjt, és mikor elbocsátják, bekattan, tulajdonképpen egy álomjelenetről van szó, amiben azt képzeli, hogy ufókkal támad a gonosz brókerre, akit Keanu Reeves alakít, és láttam a rész forgatókönyvét is, megpróbálom visszaadni, figyi:


Debil Kézbesítő terepszínű gyakorlóruhában, mellette 2 db egyszemű UFÓ, iroda, Keanu Reeves az asztalnál ül.

DK: -Rohadt Orbán, kinyírlak, most véged van!
UFÓK: szörcs, szörcs
KR unott arrcal felnézve: - Ismerem magát?
DK:-Megöllek, szétfospumpázlak! Agyonverlek!
UFÓK:- szörcs szörcs
KR megnyom egy gombot: -Nyugodjon meg kérem. Hívtam a biztonságiakat. Egy teát addig?
DK: Anyádat, szemét állat, meghalsz, kiheréllek, én főblogger vagyok, az én tankom a legnagyobb!
UFÓK: -szörcs szörcs
Biztonságiak bejönnek, leütik mind a hármat, jelenet vége.

IGEEEN!!! ÁRPI!ÁRPI!ÁRPI!

Nincsenek megjegyzések: