2007. március 5.

tirpak-admin
Höndör B Margit: Tököm tele van a címadással is már


Itt van ez a fosország a birka népével, meg a szánalmas kis ünnepeivel, most is lesz egy valamikor, majd utánanézek.
Már ezerszer megírtam, hogy milyen nevetséges ez az egész ünnepelgetés, hát nálunk lassan azt is megünneplik, ha egy szarmagyar elfingja magát(és itt természetesen Orbán Viktorra gondolok, egy Gyurcsány legfeljebb szellent ugyebár), ráadásul mindig sikerül a legnagyobb rácseszéseinknek csinálni a felhajtást, mondjuk mást nemigen tudunk, mert mindig bénák voltunk mindenben.
Na mindegy, az az igazság, leszóltak az Indexből, hogy kurvára unják már a tankokat meg az ufókat, a cigányos szövegemet meg kinyesték, hogy rohadnának meg, Peti azt mondta, hogy írjak valamit erről a márciusi baromságról, nagyon vicces, és ha nem lesz történés? Mi a bánatról írjak akkor, csesszék meg, én Höndör B Margit vagyok, nem írhatok olyat, mint a többi segg!
Remélem, lesz valami balhé, amit érdemes lesz kiröhögni megint, addig is összedobtam egy vázlatot, nesztek:

A Tirpákbokrétási Ifjak 5 pontja:
(kuss legyen, több nem jutott az eszembe, pofán verlek!)

Mit kívánnak a tirpákok.

1. Kívánjuk a cenzúrát és Orbán Viktor eltörlését!
2. Felelős tirpák blogújságot Tirpákbokrétásnak az alábbiak szerint:

Címe: Tirpák FosBlog

Főszerkesztő, egyedüli és főblogger:: a MESTER

Főszerkesztő-helyettesek:
Bencsik András
Orosz József
Bayer Zsolt

Rovatvezetők:
Bolgár György (kultúra)
Aczél Endre (politika)
Lovas István (gazdaság)
Seszták Ágnes (bulvár)
Debreczeni József (Orbán)

Főmunkatársak:
KGB
Höndör B Margit
Hot&Tóta A. Lajos

3. Évenkénti hozzászólás egyszer!
4. Iszlámosok, keresztények, más színűek és egyéb másmilyenek dögöljenek meg!
5. Shermann tankokat Tirpákbokrétásnak!

Na.

Ahogy itt olvasgattam a tervezett fosblog összetételét, ezt a csupa nagy nevet, eszembe jutott, hogy időről időre érdemes lenne elmélyülni az ő munkásságukban is, persze módjával, végül is én vagyok a MESTER.

Megnéztem, március 15-én lesz, tök hülye dátum, bazmeg

Nincsenek megjegyzések: