2007. március 12.

tirpak-admin
Kovátsch Gamma Bertalan: Ideje választanom

Adásunkat megszakítva köszöntjük svédországi olvasóinkat. Hozsánna néked, Google Analytics.

De lényegre! Van ez a hitvány kis párt is, az SZDSZ, nem tudom mire erőznek ezek, úgyis kiesnek a Parlamentből hamarosan. De ha már elnököt választanak, muszáj nekik pártelnököt választanom. Nekem. Két jelölt van, de igazában csak egy. Mondom, miért.

  • Kóka János kábé annyira érzékeny szociálisan, mint egy Sherman tank. Nekem ez speciel tetszik. Ő nem fog faszkodni, munkára fogja a gyerekgyárosokat, lesz rend. Nehogy már az én okosan minimalizált adómat mások gyerekeire költsék! Nem azért gályázok itt ezen a blogon, hogy verejtékesen összekapart szómenéseim díjából más gyerekének legyen uzsonnája. Tudom, ti is így éreztek.
  • Mindenki, akit ismerek és számít, Kóka mellett van. Mellette van Rajk, mellette van Kuncze, mellette van Konrád György, hogy csak a velem összemérhető jelentőségű alakokat említsem. És az, hogy az elit kit támogat, az nagyon fontos. Tetszik nekem, hogy a Hatalom így Kóka mellé állt, tudhatjátok, hogy a hatalmat szeretem.
A másik jelöltre szót se vesztegessünk. Hogy hívják, valami Varga vagy Fodor? Megvan, Fodor Gábor. Én nem akarok fenyegetőzni, de ezzel az ondolált nyálas kis seggfejjel nem sok esélye van az SZDSZ-nek. Eleve, emberi jogok, röhögnöm kell. Bazdmeg, ha fizetsz adót, akkor van jogod. Na jó, pontosítsunk, vagyunk itt egy páran, akik konkrétan adók terén nem nagyon vitézkedünk, de akkor is! Nekünk arról papírunk van, hogy azt a pénzt jogosan tartottuk meg, nehogymá valaki kinyújtogassa a mocskos kezét. Tehát nekem is ugyanannyi jogom van lebazdmegezni a többieket, mint aki 70% adót fizet. Pont. Az adófizetők nevében azt mondom: a cigányokat fogjuk munkára, a Greenpeace-es köcsögök és az indymediás faszok szájába tömjünk fospumpát és ha valaki pofázni mer, senki sem fog törődni piti sérelmeivel.

For a better Tirpákbokrétás!

Nincsenek megjegyzések: