2007. március 9.

tirpak-admin
Kovátsch Gamma Bertalan: Véleményrovat

Elitek, nagy nap ez a mai kiegyensúlyozott, független és tárgyilagos politikai véleményrovatunk történetében! Ilyen nagy esemény, ami most történt igazán egy olyan higgadt, szemellenzőtől mentes elemzőt kíván, amilyen én vagyok. Figyuzzatok nagyon, most jön az igazság.

Elő a fospumpát és kezdődjön az örömünnep! Megszívta a kis geci, megszívta, mint a torkosborz! Pöcs ez az Orbán, megmondtam én és ráadásul puhapöcs! Most mehet a kongresszusára megmagyarázni a blamázst, muhahahaha! Még hogy direkt demokrácia, meg hogy népakarat! Nehogy már a sok bunkó proli beszóljon annak, aki jobban tudja!

Elitkéim, a politikai véleményrovat nem könnyű kenyér. Lássuk be, ilyen szemetet, mint ez itt, bárki tudna írni, webkettő ide vagy oda. Azt kell tudni, merre kell nyalni, lelkesen és tövig és kit lehet rúgni. Én jól választottam, vegyetek példát rólam. Legyen ez intő példa azoknak, akik rosszul választottak.

Háhá, peches Orbán, hahahaha! Még hogy peches, aki ennyit veszít, arra van egy jobb szó: ez egy lúzer, lúzer, lúzer! Az is hülye, aki vele tart, ilyen lúzertől elpártolni érdemes, megmondtam vagy nem mondtam meg? Még, hogy vezénylőtábornok? Legfeljebb egy vesztes vezérlőtábornok. Az ilyet meg szokták sütni vacsorára, nem akarok tippeket adni, csak mondom.

Mai véleményformálásnak vége, távozzatok békével. Hú, de kurva jó napom van!

Nincsenek megjegyzések: