2007. március 14.

tirpak-admin
Kovátsch Gamma Bertalan: Zászlók kapcsán

Faszom tele van a zászlókkal. Annyi van belőlük és a legváltozatosabb színekben, de ez még nem elég. Néhány tudatzavaros nem elégszik meg a létező zászlókkal, hát ezek elővesznek valami poros, ódivatú zászlót és nem történelmi hadijátékot játszanak alatta, hanem az utcán lengetik.

Árpádsávos. Bazdmeg.

Ez azért régen nem így volt. 1983 és '90 között ilyet nem lehetett volna csinálni. Akkor volt a trikolór, meg volt a szovjet zászló, azt' csókolom. A trikolórral is nagyon vigyáztak, nehogy valami nemzeti ... akarom mondani, nacionalizmus kapjon lábra. A címerről, pláne múltba révedő koronás címerről szó se lehetett akkoriban. Egyszerűbb, de élhetőbb világ volt az, nem türemkedhettek elő mindenféle furcsák, jó kis szürkeséget megzavarók.

Árpádsávos. Bazdmeg.

Elitek, itt ez a zászló. A faszom tudja, honnan szedték. Vagy mit jelent. Állítólag történelmi. Röhög a vakbelem. Még ha igaz is, mit számít? Ez a nép csak ne gondoljon a történelmére. Vegyük úgy, hogy nincs neki. Nem érdemli meg. Vagy ha megérdemli, akkor is jobb, ha arra gondol, micsoda ótvaros, lepusztult, buta, barbár, akarom mondani barbári módon buta nép volt. Erre gondoljanak. Az ilyen félállatok, akik még a pirézeket is gyűlölik, nem érdemelnek se metrót. se olimpiát. Tankot se érdemelnek. Nem is lesz nekik, hehe.

Árpádsávos. Bazdmeg.

Nincs zászló, világos? Ez egy tukkó nép, ezeknek nem jár ... akarom mondani nekünk, tukkóknak nem jár ... akarom mondani, én nem vagyok tukkó, csak a nép ... akarom mondani, én is nép vagyok, csak nem olyan ... bazdmeg, ne nézz ilyen birka tekintettel, teljesen megzavarodom! Mi, elitek tudjuk, hogy a lakosság széles tömegei tukkók és csak félreértenék a zászlót. Ilyen tukkóknak jobb is, ha az oktatás nem nyitott. Mit tudnának tömni a sötét agyukba, ugyan, mit? Konkrétan a zászlóról fogalmam sincs, mit jelent, valami királyoknak volt a zászlaja, meg része a történelmi zászlórendnek, de azért nem történelmi zászló (csak bele ne kérdezzen valaki) és a parasztoknak nem volt a zászlaja, háhá! Akkor meg mit lengetik? Királyok ezek vagy mi a kurva élet? Na ugye.

Árpádsávos. Bazdmeg.

Én sejtem ám, hogy mire való, csak nem mondom. Na jó, egy sejtetésecskére azért fussa. Nyilasok. Nem a nyilasok zászlója. Mondják mások. Én meg vagy elhiszem, vagy nem. Találjátok ki, elhiszem-e? Segítségképpen elmondom, hogy engem már '83-ban sem lehetett átverni! Tudtam én, hogy a vörös zászló, az olyan, mint a Hitler-zászló, csak leszedték róla a horogkeresztet. Kivéve, hogy amit mi lengettünk, annak volt a sarkában sarló-kalapács, így a horogkereszt nélküli Hitler-zászlóval nem volt megegyező! Háhá, már akkor is fineszes voltam! Ha a nyilas zászlóról leszedünk egy sávot, meg a nyilaskeresztet, akkor mit kapunk? Nem fehér lepedőt, hülye! Hanem olyat, amit lengetnek és amiről már Gyurcsány Feri atyai barátom is megmondta, hogy kész botrány a lengetése! Azt!

Árpádsávos. Bazdmeg. Mit jelenthet? Csak tudnám, mit jelenthet?

Nincsenek megjegyzések: